Online reserveren: MijnPlusOV
Heeft u een vervoerspas, dan kunt u gemakkelijk online via het boekingsportaal www.plusov.nl/mijnplusov een rit reserveren, wijzigen of een gereserveerde rit afzeggen. Dit kan 24 uur per dag op elk moment dat het u uitkomt. U krijgt meteen een bevestiging.
Voor het reserveren van een rit belt u met 088-758 76 54. Dit kan vanaf 8.00 uur ’s morgens tot 20.00 uur ’s avonds. Als u ons belt, dan vragen wij u om de volgende gegevens:
- Uw naam en pasnummer (als u een PlusOV-vervoerspas heeft).
- Vertrek- en bestemmingsadres (met uw huisnummer en postcode).
- Het aantal passagiers dat met u meereist (inclusief begeleider, kinderen of hulphond).
- Hulpmiddelen of overige bagage.
- Uw telefoonnummer voor de Belservice.
- De gegevens van de terugrit (indien van toepassing).
Belt u ons voor een reservering, dan hoort u meteen wat uw rit gaat kosten.
Als u met meer mensen samen wilt reizen, dan kunt u alleen per e-mail reserveren. Een groepsrit is mogelijk vanaf vijf personen. U reist dan gezamenlijk van hetzelfde vertrekadres naar hetzelfde bestemmingsadres. Kinderen tot vier jaar kunnen gratis mee (maximaal 2 kinderen) onder begeleiding van een betalende reiziger van 18 jaar of ouder.
Reist u wekelijks naar hetzelfde adres? Dan kunnen wij deze ritten alvast van te voren voor u reserveren. Dit noemen wij patroonritten.
Stuur een e-mail naar info@plusov.nl met de volgende gegevens:
- Naam en pasnummer (van alle reizigers als zij een PlusOV-vervoerspas hebben)
- Vertrek- en bestemmingsadres (met huisnummer en postcode).
- De gewenste vertrek- of aankomsttijd.
- Het aantal passagiers dat met u meereist, inclusief begeleider, kinderen of assistentiehond.
- Hulpmiddelen of overige bagage.
- Het telefoonnummer waarop de Belservice u vlak voor vertrek kan bereiken.
- De gegevens van de terugrit (indien van toepassing).
Rit wijzigen of annuleren
Via MijnPlusOV kunt u uw rit zelf wijzigen of annuleren. Natuurlijk kunt u ons ook bellen. Geef uw wijziging of annulering minstens een uur vóór de vertrektijd aan ons door. Wij brengen de chauffeur op de hoogte. U kunt uw rit niet bij de chauffeur wijzigen of annuleren.