Wijzigingen doorgeven, hoe werkt dat?

Voor (incidentele) wijzigingen in de ritten neemt u contact op met ons. Voor wijzigingen in de situatie van uw kind neemt u contact op met de gemeente.

U kunt veel zelf regelen in de Mijn Plusov-app. Deze kunt u hier aanvragen.

Wijzigingen doorgeven aan PlusOV

Geef (incidentele) wijzigingen in de ritten altijd door aan ons. Wij kunnen dan de chauffeur informeren. Daarmee voorkomt u dat de taxi en andere kinderen voor niets op uw kind blijven wachten. Met ‘incidentele wijzigingen doorgeven’ bedoelen we:

  • Het af- en aanmelden van een rit wanneer uw kind bijvoorbeeld ziek is.
  • Het afmelden van een rit wanneer uw kind onder schooltijd naar een arts of naar de tandarts moet. U regelt dan zelf het vervoer van uw kind.

Wijzigingen doorgeven aan uw gemeente

Wanneer er iets verandert in de situatie van uw kind, dan moet u dit doorgeven aan uw gemeente. Uw gemeente zorgt dat deze informatie bij ons terechtkomt. Bijvoorbeeld:

  • Als u (naar een andere gemeente) gaat verhuizen.
  • Als er iets verandert in het huisadres van uw kind (ook als het een eenmalige of tijdelijke verandering is).
  • Als uw kind van school verandert.
  • Als uw telefoonnummer of een noodnummer verandert zodat wij u kunnen bereiken ingeval van nood.
  • Als uw e-mailadres verandert.
  • Als uw kind een nieuw schoolrooster krijgt, waardoor de schooltijden veranderen.
  • Als uw kind langere tijd ziek is en daardoor voor langere tijd geen schoolvervoer nodig heeft.
  • Als uw kind meer of minder zorg nodig heeft en de zorgindicatie moet veranderen.