Klanttevredenheid

Wij willen weten of onze reizigers tevreden zijn over onze diensten. Ook willen we weten op welke punten we onze diensten verder kunnen verbeteren, zodat onze reizigers nog plezieriger met ons kunnen reizen. Daarom organiseren we elke twee jaar een klanttevredenheidsonderzoek.

Klanttevredenheidsonderzoek reizen op afroep

Het laatste klanttevredenheidsonderzoek werd gehouden in het eerste kwartaal van 2019 onder 1.200 inwoners uit de gemeenten Apeldoorn, Brummen, Deventer, Epe, Hattem, Heerde, Lochem, Voorst en Zutphen. Zij beoordeelden PlusOV gemiddeld met een 7,7.

Klanttevredenheidsonderzoek routegebonden vervoer

In 2018 onderzochten we de klanttevredenheid in het routegebonden vervoer. Dit werd uitgevoerd onder ouders en verzorgers in het leerlingenvervoer en Jeugdwetvervoer en onder aanbieders van dagbesteding en dagbehandeling. We vroegen hen om een beoordeling van het vervoer in het algemeen, de chauffeur en hun contact met PlusOV. Zij beoordeelden PlusOV gemiddeld met een 7,1.