Klanttevredenheid

Wij willen weten of onze reizigers tevreden zijn over onze diensten. Ook willen we weten op welke punten we onze diensten verder kunnen verbeteren, zodat onze reizigers nog plezieriger met ons kunnen reizen. Daarom organiseren we elke twee jaar een klanttevredenheidsonderzoek.

Klanttevredenheidsonderzoek reizen op afroep

Het laatste klanttevredenheidsonderzoek werd gehouden in het eerste kwartaal van 2019 onder 1.200 inwoners uit de gemeenten Apeldoorn, Brummen, Deventer, Epe, Hattem, Heerde, Lochem, Voorst en Zutphen. Zij beoordeelden PlusOV gemiddeld met een 7,7.

Klanttevredenheidsonderzoek routegebonden vervoer

Eind 2020 onderzochten we de klanttevredenheid in het routegebonden vervoer. In november vroegen we ouders en verzorgers hoe tevreden ze zijn over onze dienstverlening. Zij beoordeelden dit met een 7,7. Bij het vorige onderzoek in 2018 kreeg het leerlingenvervoer een 7,1 als eindcijfer. De vragen gingen over op tijd rijden, het voertuig, de chauffeur en het contact met PlusOV tussen augustus en oktober.