Mogen we u een paar vragen stellen?

Uw mening telt. PlusOV gaat daarom mensen die reizen met het vraagafhankelijk vervoer vragen wat ze vinden van de reis. Onze eigen medewerkers van het callcenter zullen daarvoor gaan bellen met reizigers.

We doen dit telefonisch klanttevredenheidsonderzoek in samenwerking met onderzoeksbureau Moventem. Als u gebruik maakt van PlusOV met uw Wmo-pas, kunnen onze telefonisten u telefonisch benaderen. Deelname aan het onderzoek kost ongeveer 5 minuten.

Hoe vond u de rit met PlusOV?

Wij zullen dagelijks vijf reizigers bellen, die de twee dagen daarvoor met ons gereisd hebben. Zo kunnen wij nagaan of u tevreden bent over de reservering en de uitvoering van die rit. We gebruiken uw bijdrage om onze diensten aan u waar nodig te verbeteren.

U hoeft niet mee te doen

Deelname aan het klanttevredenheidsonderzoek is vrijwillig en anoniem. Heeft u geen interesse om mee te doen? U kun dit aangeven in het telefoongesprek, dan zullen wij u hierover niet meer bellen. Wilt u wel deelnemen aan het onderzoek, dan wordt u maximaal eens in de drie maanden gebeld.