Klanttevredenheidsonderzoek leerlingenvervoer
De dienstverlening van PlusOV krijgt gemiddeld een 7,2. We hebben vragen gesteld over het reizen met PlusOV, de chauffeur, het contact met PlusOV, de website, de app en de afhandeling van klachten. Dit zijn de cijfers:
- Algemene service: 7,2
- Reizen met PlusOV: 7,8
- De chauffeur: 8,0
- Contact met PlusOV: 6,9
- Website: 7,0
- App: 6,8
- Klachtenafhandeling: 4,8
Over het algemeen vinden mensen het prettig om met PlusOV te reizen. Bijna alle kinderen worden op tijd opgehaald. De meeste kinderen hebben vaak dezelfde chauffeur. Veel mensen gebruiken de app van PlusOV.
Het cijfer voor het afhandelen van klachten laat zien dat we klachten beter en sneller moeten oplossen. Aan de andere kant is 47% van de mensen die een klacht hebben ingediend tevreden over de vriendelijkheid van de medewerkers en hoe ze een klacht kunnen indienen.
Klanttevredenheidsonderzoek reizen op afroep
Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom vragen wij wat u vindt van het reizen met PlusOV. Elke week bellen we reizigers die kortgeleden met ons hebben gereisd. Zo kunnen zij ons vertellen wat ze vonden van hun rit, de stiptheid, de reistijd, de reservering, de wachttijd en de communicatie. Op deze manier weten we waar u blij mee bent en wat beter kan.
Resultaten van het onderzoek (2024)
Onze dienstverlening krijgt een dikke 8,1! De meeste reizigers zijn (heel) tevreden over hun rit. Uit het onderzoek blijkt dat stiptheid, reistijd en communicatie over de ophaaltijd het belangrijkst zijn voor de algemene tevredenheid. Dit zijn de cijfers:
- Algemene tevredenheid: 8,1
- Stiptheid: 8,2
- Reservering: 8,3
- Reistijd: 8,1
- Duidelijkheid ophaaltijd: 9,7
- Afhandeling van klachten: 6,0