Melding of klacht

Wij horen graag wat uw ervaringen met ons zijn. Een ervaring delen, een compliment sturen of een klacht melden kan op verschillende manieren. Op deze pagina vindt u alle mogelijkheden op een rij.

Een melding doen

Op verschillende manieren kunt u bij ons een melding doen:

  • Vul het meldingsformulier in (zie verderop op deze pagina).
  • Bel met onze klachtenlijn: 088-758 76 66 (maandag tot en met vrijdag 9.00-17.00 uur). Het kan zijn dat het telefoongesprek met PlusOV voor kwaliteitsdoeleinden wordt opgenomen.
  • E-mail uw melding naar klachten@plusov.nl.
  • Stuur een brief in een envelop zonder postzegel naar: PlusOV, Antwoordnummer 72407, 7240 VB Lochem.

U kunt rekenen op een zorgvuldige afhandeling van uw melding.

Meldingsformulier
Wilt u uw ervaring delen, een compliment sturen of een klacht melden? Wij horen graag wat uw ervaringen zijn met PlusOV. Vul het formulier zo volledig mogelijk in. Zodra u het formulier verstuurt, krijgt u per e-mail automatisch een bevestiging. Wij onderzoeken uw melding. U krijgt binnen 10 werkdagen van ons een antwoord. Het invullen van alle velden is verplicht, behalve dat van het 9-cijferige pasnummer.

Door het verzenden van dit formulier ga ik akkoord met de privacyverklaring van PlusOV.