Verkeerd geïncasseerd
Bij een aantal reizigers van PlusOV is een verkeerd bedrag geincasseerd. In plaats van dat de ritkosten van de gehele maand oktober zijn geïncasseerd, zijn bij sommige reizigers de ritkosten over de eerste dagen van november (al) geïncasseerd. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Wij hebben de reizigers waarbij dit is gebeud allemaal een brief gestuurd.
Hoe gaan wij dit corrigeren?
- De kosten voor de maand oktober zullen wij op 29 november alsnog incasseren.
- De eerste dagen van november zijn al op 15 november geïncasseerd, dit blijft onveranderd.
- De overige dagen van november worden op 13 december geïncasseerd. Op die manier is de volledige eigen bijdrage voor november in rekening gebracht.
Wat moet u doen?
U hoeft geen actie te ondernemen. Onderstaand vindt u de incassodata. U hoeft alleen maar voor voldoende saldo te zorgen.
Eigen bijdrage ritten in | Incassodatum | Tweede poging incasso |
Oktober | 29-11-2024 | 13-12-2024 |
November | 13-12-2024 | 27-12-2024 |
Bel of mail gerust als u nog vragen heeft
U kunt ons elke dag bellen tussen 8.00-20.00 uur op 088-758 76 54. Mailen kan ook naar info@plusov.nl. We helpen u graag. Kijk voor meer informatie ook op www.plusov.nl